NEW! УЧНЯМ, БАТЬКАМ, УЧИТЕЛЯМ!

2015-05-07

Із 2015-2016 у навчально-виховний процес СЗШ № 170 впроваджується дослідно-експериментальна робота з теми: «Упровадження мультипрофільного навчання в середній загальноосвітній школі»

Головною ідеєю впровадження мультипрофільної форми навчання є вільний вибір учнями предметів для поглибленого вивчення. Цей вибір не диктується ні профільною орієнтацією навчального закладу, ні розкладом занять, ні навіть показниками успішності учня. Важливі виключно особисте бажання і утримання в межах загального тижневого навантаження. Таким чином, фактично кожен учень займається за індивідуальним навчальним планом і розкладом. Зрозуміло, що забезпечення таких умов кожному учню вимагає від навчального закладу і його працівників повної професійної віддачі. Але мета того варта – навчити молоду людину робити свідомий вибір і виховати в неї почуття відповідальності за цей вибір.

МУЛЬТИПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ – це нетрадиційна форма організації навчально-виховного процесу старшокласників, що впроваджується з 10-го класу. Головним принципом мультипрофільного навчання є врахування і задоволення індивідуальних освітніх запитів учнів.

Мультипрофільна модель передбачає відмову від послуг репетиторів, оскільки школяр отримує достатню кількість годин на тиждень з тих предметів, що є необхідними для складання зовнішнього незалежного оцінювання.

У 2015-2016 навчальному році на профільному рівні будуть вивчатися наступні навчальні предмети: українська мова, географія, історія України, біологія, англійська мова…..

Переваги даного типу навчання:

  • Навчання в малих учнівських групах (чисельний склад учасників групового навчання від 12 до 15 учнів);
  • кожен учень класу самостійно обирає предмети та їх кількість для поглибленого вивчення;
  • з учнів формуються динамічні групи, де обраний предмет вивчається на профільному, академічному чи стандартному рівні;
  • протягом року учні мають право здійснювати перехід в різні динамічні групи;
  • на підставі індивідуальних освітніх запитів складається індивідуальний розклад учня
Кiлькiсть переглядiв: 15